Grattis mamma :)

Hej!
 
Idag skola, dagen såg ur såhär
Idrott - sv - bild - lunch - eng - no
På bilden så fick ja och lina typ ett skratt anfall haha :D
Just det ja gjorde klar mig uppgift på bilden i tvåpunktperspektiv (vet inte riktigt stavningen)
Tror den blev ganska bra :D
Jag suger typ på att rita haha :p
Efter skolan så for ja hem och städade mitt rum :/
För att mamma fyller år idag så det kommer snart gäster :D (eller vad man säger)
Imorn har ja ingen aning vad jag ska göra, skolan sen blir det nog att packa för jag ska ju till pappa på lovet några dagar :)
Men nu ska ja fixa lite mer dom kommer typ 7 :)
Ha det bra pussisar<3

ALLA SOM HAR MOBIL MÅSTE GÖRA !
Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? Tjej
Vad står det i ditt tjugonde sms? Söt
Vem ringde dig senast? Lina<33:)
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? Richard<3
Vilket språk är din mobil på? Svenska
Vad heter din ringsignal? If today was your last day haha :p
Hur många sms har du i din inkorg? vet inte ;p
Vad står det i ditt trejde sms uppifrån och vem är det i från? haha gulligt :D  Lina
Är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner? nej!
Ogillar du nr 5? vet int ?
Har du varit i hop med nr 1? Amanda, nej
Vad har din mobil för färg? svart :) 
vad föreställer första bilden i bilder? Lossas syran Amanda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback