Torsdag

Gud vad skönt att ha klarat den hära dagen!
Den är jobbigast på hela veckan.
Längtar till helgen :)
Idag efter sklolan så var jag med lina ett tag, sen for ja hem och åt middag och nu sitter jag här ;p
Imorn är det en kort dag skönt :D
Slutar typ klockan halv 1 för vi har ingen so, men så här ser dagen ut imorn
Sv - fys - lunch - tyska - so (men den missar vi ju)
Efter skolan så ska jag nog vara med lina :)
Men ja måste vänta på henne till typ klockan 2 för då slutar hon.
Men men, idag fick jag tbx mitt matte prov hade G jag är fan stolt! :)
Är inge bra på matte men bara jag får G så är ja nöjd.
Ska kanske färga om håret senare ikväll.
Jag har ju färgat det mörkt, men igentligen så har jag blont så man ser ju ganska tydligt när det växer ut.
Nu ska ja kolla lite på The Hills :) ha det bra<33

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback