söndag :/

God morgon!

Eller klockan är halv ett. Hur som helst idag är det en hemma dag tror jag.
Kommer nog bara vara hemma och slappa ;p man måste ju vila upp sig till skolan imorn :/
Men imorn är det en ganska kort dag, slöjd - fys - eng - matte - HK
Slutar egentligen 10 i 2, men eftersom att vi har HK sist på dan så slutar vi alltid tidigare :D nästan alltid hihi
Efter skolan så ska jag vara med lina tror jag :)
På tisdag har jag bestämt att jag ska plugga, gör typ aldrig de, så ja får se om ja håller de ja lova.
Jag måste verkligen höja min betyg, annars kommer jag aldrig komma in på den linjen jag vill ha.
Jag har tänkt gå frisyr-lingen i luleå, annars ska jag kanske gå i umeå hos pappa.
Men har inte bestämt mig än, det är ju ett år kvar :p
Nu sitter jag och ser på The Hills på nätet :D ska väll snart äta lunch har jag tänkt.
Sen kommer jag nog bara sitta här och se The Hills hela dan KUL!! :D<33
Ha det bra så hörs vi nog imorn =)
PUZZ!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback