Helg!!

Gud vad sköt med helg!
Nu har man klarat ännu en vecka.
vaknade typ kvart i 11 ja hade ställt att mobilen skulle ringa då.
För ja skulle se The Hills klockan 11 :D
Så nu sitter jag och ser det :)
Och sen när det är slut så ska jag se The Hills på internet hihi ;p
Gud vad jag tjatar om den nu känner jag sorrryy :)
Idag ska jag kanske vara men lina om hon kunde ska ringa och höra med hon snart =)
Senare idag eller ikväll så ska jag gå på stan och köpa nåt gott till ikväll.
Det är ju melodifestivalen :D missa inte.
Dom senaste veckorna har jag varit typ beroende av att shoppa kläder osv.
Men det jobbiga är att jag har typ inga pengar den här månaden, för att jag och lina vara i luleå i slutet av förra månaden.
Det är så mkt som jag behöver handla den här månaden.
Som t.ex, ny foundation för att min är snart slut, och alla<3dag presenter, mobil kort för att min gratis sms är snart slut så jag måste fixa så att ja får det igen, + att mamma fyller snart år så jag vill ju köpa nåt åt henne okå.
Men ja får väll höra med mamma om jag kan få lite pengar ;p
Men nu ska jag se klart The Hills så tv:n
Take Care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback