Fredag<3

Hejss :)

Kom hem från skolan för typ en och en halv timme sen =)
Ganska chill dag 2 lektionen, sv och tyska + fys.
På svenskan såg vi en film och på tyskan så fick vi läxa till nästa vecka.
Efter skolan så for jag hem och nu sitter jag här med en kopp te ;p
Ikväll kanske jag ska vara med lina om hon fick, för hon har varit sjuk precis som jag :/
Annars ska jag nog bara på stan en stund och sen vara hemma.
Imorn händer det nog inte så mkt, kanske vara med lina ;D
Jag hade velat gå på bio imorn men ja vet inte om lina vill.
På söndag har jag ingen aning vad jag ska gör, det blit väll det vanliga att vara med lina hihi ;p
Nu sitter jag och ser på The Hills<33 på internet sjukt bra,
har redan sett alla avsnitt typ många gånger med det är så bra så jag kan inte låta bli haha :D
Mitt favorit avsnitt är.. hmm? ALLA!!
Det går inte att bestämma sig hihi ;p
Men nu ska jag se klart det kommer nog ta ett tag :D
Ha det bra så hörs vi
Puss alla söta bloggisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback