<3

Hello,

Skolan idag var jobbig vet inte riktigt varför men det kändes bara så hihi:).
Imorn är det den jobbigaste dagen i hela veckan.
Har massa med lektioner :(
Idag efter skolan så var ja med lina en lite stund innan ja skulle på stan och kolla på nya glasögon :/
Lånade hem 4par, kollade nyss igenom dom.
Har hittat en favorit, märkes bågar :p
Den ja gillade hade märket Peak ;D
Men får se villka jag tar.
Imorn efter skolan så vet ja inte vad jag ska göra,
ska kanske vara med lina eller bara åka hem och vila efter det jobbiga dagen.
Får se men ja skriver nog imorn så då får ni veta.
Imorn får vi tillbaka matte provet hoppas det gick bra.
På alla matte prov ja har haft så har jag haft G så ja hoppas ja får G nu också.
Nu sitter jag och ser på The Hills :))<3
Men vi hörs nog imorn PUssiSar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback