God Jul

Godmorgon :) och God Jul på er!
Jag vaknade kring klockan 10, sov i soffan i natt :).
Så vi åt frukost tillsammans för ett litet tag sen.
Ska snart hoppa in i duschen sen fixa mig.
Kring klockan 2 ska vi fara till mormor och morfar och fira jul där.
Ska ni se ¨Kalle ankas jul¨ el ¨Anna ankas jul¨?
Jag och mamma vill se ¨Annan anka¨ men det är ju tradition att se ¨Kalle anka¨ så vi får se :).
Det är bara vi två som vill se ¨Annas jul¨ tror ja.
Hoppas ni får en bra jul med mycket fina julklappar.
Nu ska ja nog se vad ja har fått i min julstrumpa :).
Puss <333 /M xoxo


Kommentarer
kristina säger:

Sv; Tack så mycket! :D

Ni kan ju kolla på Kalle och sen kolla på Anna på webb tv ;)

2009-12-24 | 11:52:32
Bloggadress: http://kriistiinaaa.blogg.se/
kristina säger:

SV; va bra (Y) då löste det sig ju :P

2009-12-25 | 10:37:45
Bloggadress: http://kriistiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback