Kom inte på nån bra rubrik

Hej :)
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag men har inte hunnit sätta mig vid datorn
Min dag såg ut såhär iaf :)
Skola till halv 4, simon kom till min skola då okå gick vi till stan och mötte mamma för ja skulle köpa hårfärg till mitt hår
Efter det gick vi hem till mig och skulle lägga oss i sängen och vila men då somna vi, så ja och simon sov i typ en timme med det var mys :)
Efter det hade mamma lagat mat så då åt vi middag och sen färgade vi mitt hår
Så nu sitter ja här och har precis tagit bort färgen ur håret
Det ska bli mörkt brunt vad tror ni om de?
Ska snart torka de, kan lägga upp en bild senare eller imorn på hur det blev
Puss <333 /M


Bye bye blond me :'(

Kommentarer
sofijah säger:

sv: mycket lyckat , köp en du med :)

2009-08-27 | 20:39:11
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback