Imorgon. ♥

Ni kanske känner igen det, vet hur det känns eller bara har hört. När en person kommer nära på det där sättet som gör att världen blir ljusare. Dagarna roligare, nätterna varmare och livet vackrare.

Med en längtan som aldrig låter sig stängas av. Hur nära man än kommer eller hur hårt man än kramar så vill man närmre ändå. Vill ha mer ändå för att kroppen vägrar sluta pirra, hjärtat sluta slå så snabbt. Ni kanske känner igen det, vet hur det känns eller bara har hört. Hur det känns att vara kär i någon som han.

Imorgon får jag träffa han igen, han som får mig att känna precis så. Efter en saknad som etsat sig fast kan jag inte vara lyckligare just nu! När jag vaknar imorgon sitter han på planet påväg till mig.

Kommentarer
Anonym säger:

Åh va fin du e, de värmer o veta att jesper har en sån underbar tjej som dig. Vi längtar att få träffa dig också efter alla dessa veckor . Kram :-)

2012-05-12 | 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback