And the road to life? Yes it goes up, and down.

Jag är så ständigt rädd att förlora. För ett tag sedan hade jag allt, men jag kan bara inte njuta fullt ut, utan att tanken slår mig. ”Snart smäller det, snart försvinner något, snart rasar detoch det var just de det gjorde.

Du försvann.

Dom senaste veckorna har jag varit nere och bara allmänt deppig. Har nu börjat hitta tillbaks och förstå vad som verkligen har hänt. Du kommer inte tillbaka, jag vet att du har det bättre nu och jag är glad att du slipper lida nå mer.

Du finns alltid med oss och jag är glad att kunna säga att du är med i min livshistoria.

 

Pojkvännen är nu hemma efter några dagar ifrån varandra och jag kan säga att det var hur skönt som helst att se han gå av bussen och bara få krama om honom. Det är bra nu. Jag har underbara vänner och världens finaste familj och jag är nykär på nytt i min fina Jesper.

Var rädd om varandra ♥

Kommentarer
mamma säger:

Du ska oxå veta att du är en helt underbar tjej och mycket älskad av din familj o pojkvän. <3

2012-01-11 | 17:34:05
Bloggadress: http://mallansundqvist.blogg.se/
emma härnqvist säger:

vem är det som du förlorat? och nje, man kan aldrig ta något för givet.

2012-01-14 | 11:42:52
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback