Du får mitt hjärta att hoppa över ett slag ♥

Hoppas alla hade en bra alla<3dag igår! Min morgon kunde inte börja så mycket bättre, blev väckt av att pojkvännen pussade mig hej då.

Precis när jag skulle gå till bussen plinga det på dörren, blombud från pojkvännen. Jätte fina och stora rosor, en söt nalle och praliner, och det slutade inte där. Senare på kvällen när han hämtade mig for vi till honom och där fick jag mer presenter, bl.a geléhjärtat och lite annan fint och han fick även min present då.

Så idag har jag ägnat hela dagen med att äta upp nästan hela kartongen med hjärtan hehe.




Kommentarer
mamma säger:

vissa har det bra <3

2012-02-15 | 16:43:11
Bloggadress: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback