Äntligen hemma!

Hej!
Fick sluta tidigare och var hemma i stan ungefär 5. Gick direkt till polisstationen där mamma och brorsan väntade, så vi fixade nya pass eftersom mitt och Pontus har gått ut. Efter det for vi till mormor och morfar och hämtade lite hemmagjord sylt och sen hem för att steka plättar till middag, riktigt gott!

Ska nu hoppas in i duschen och sen kommer svaret på vars jag ska åka utomlands till och även vinnaren! Känns som att det är mycket jag ska hinna göra ikväll när det egentligen inte är så jätte mycket. Duscha, ringa pappa, tvätta serverings kläderna (vilket mamma redan hunnit göra) ska väll hinna stryka skjortan också innan jag går och sover.
Hoppas ni haft en bra dag för det har inte jag. Har varit jätte trött hela dagen och tror jag börjar bli sjuk.. Hostar och nyser om vartannat.
Puss på er! ♥


Kommentarer
Nathalie Mamma Till Jasmine <3 säger:

Hu hoppas du håller dig frisk!

Jag har JÄTTE ont i halsen. Fick tom avboka min Zumba träning idag. :(



Sv:

Ja men det låter smart!!

Titta på tv samtidigt lät bra eftersom då tänker man på annat än mat! =)

Är det naturell yoghurt till smoothien med?



Tack för det perfekta tipset! =)

Smart du är! hihi :D



Hur mår du idag förutom trött?



Kram från oss!

2011-02-10 | 19:29:04
Bloggadress: http://nathaliemammatilljasmine.bloggplatsen.se/
Yasmine säger:

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-10 | 19:39:23
Bloggadress: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback