Godmorgon - Grattis brorsan!


Vaknade för en halv timme sedan av att mamma knackade på dörren och tyckte att det var dags att kliva upp. Känns som att jag har mycket att göra idag, brorsan fyller 19 år grattis grattis! så släkten kommer förbi så då är det bäst att man städar i rummet. Har även lite läxor som ska göras och prov att plugga till.

Ska även försöka hinna rensa min garderob så en bloppis kanske kommer att dyka upp, vad tror ni om det? Hiss/Diss?
Men nu ska jag fortsätta äta min frukost och sen börja städa..
Ha det bra ♥


Kommentarer
Julia. säger:

Hej tjejen! Nu har jag kickat igång en till tävling på bloggen där du har chans att vinna ett valfritt korsörhänge från Jo´signs, det enda du behöver göra är att klicka in på bloggen och delta! Lycka till, hoppas du vinner! Kram.

2011-04-10 | 11:46:44
Bloggadress: http://heydudess.blogg.se/
cecilia säger:

Svar. Jag ska till Brighton, men kommer besöka London i några dagar också! :D

2011-04-10 | 12:52:52
Bloggadress: http://cceciliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback