Välkommern Vintern

Hej!
Kom hem från stan för ett litet tag sen. Slutade ju skolan klockan 12 och då gick jag in till stan och mötte Lina som var ledig idag den fuskisen  Vi gick och käka och kollade i lite affärer.

Imorse när jag vaknade fick jag en chock när jag kolla ur genom förstret, allt var helt vitt!
Nu är vintern här. Känns konstig, allt hände så snabbt. Igår var det höst och inte en ända snö flinga på marken och idag var det ca 2 dm och det har snöat nästan hela dagen.
Men ska inte klaga, har ju längtat efter vintern  bara det inte är så himla kallt, fryser ju bort...
Så idag åkte vinterjackan fram och skinjackan bort.
Tog en bild imorse när jag stod och väntade på bussen, som förövrigt aldrig kom så min snälla mamma kom och hämtade mig och skjusa mig till skolan.



Kommentarer
Jenny säger:

Jisses! Ni har ju mer snö än vad vi har! Och vi bor ju ändå på Nordpolen typ x)

2010-10-14 | 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback