Foton

Vi fick sluta 3 timmar tidigare från skolan, alltså halv 2 istället för halv 5. Så otroligt skönt. Gick till badet och tränade direkt efter vi slutat och kom hem för snart en timme sen. Simma 10 vänder mer än jag brukar, stolt!
Var en gubbe som började prata med mig där hur många vändor jag simmat, frågade om jag tävlings-simmade och om jag gick i nån annan sport. Han tyckte att ska skulle börja spela handboll igen och sen sa han att han ville se mig i skidspåret. Simning och skidor är tydligen dom bästa sporterna.

När jag kom hem var mitt hår stelt som en istapp men det blev mycket bättre när jag såg att mina kort jag beställde för ungefär en vecka sen hade kommit
Så nu får jag äntligen fylla mitt fotoalbum som jag köpte i somras hehe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback