Rubrik

Hej :)
Ställde ju väckarklockan på halv 10 som jag skrev igår.
Vaknade och tog mig faktiskt upp :).
Fixade mig lite sen vid halv 11 cyklade jag in till stan och mötte Lina så blev det lunch.
Efter det gick vi på stan lite, bokade blandannat bio biljetter till Eclipse (twilight).

När hennes lunch var slut cyklade vi till hennes jobb och där väntade jag tills hon slutat.
Snällat va? ;)
For till hon efter det ett tag, sen hem fort, äta, fix sen stan.
Var kvälls öppet och Boden alive öppnade klockan 5.
För er som inte vet så är det karuseller och sånt, asså tivoli :).

Åkte inget idag, vi kollade bara lite vad som fanns.
Började regna också, kom några skurar.
Men som tur va hade jag med mig paraply, smart tänkt? :)
Ska dit på fredag och lördag och då blir det åka av hehe :).
Ne skoja bara, vi kommer nog inte åka så mycket karuseller, vi kommer nog bara göra andra saker.
Som tex. Klorna! ni vet när man kan vinna gosedjur och annat.
Inte för att vi vill ha så många gosedjur men det är så kul att göra det ändå och ett gosedjur skadar väll inte? ;)
Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer
sofia säger:

sv: tack :) va kul med eclipse, vill jag med se! du får berätta hur den var!

2010-06-30 | 23:35:05
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/
jenniifer - photography säger:

hej! nu är jag tillbaka i bloggen igen, hoppas du hade en trevlig helg med midsommar & sådär. själv hade jag jätte kul! :) kramar

2010-07-01 | 13:05:36
Bloggadress: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback