Hemma

Sitter nu med en macka och ett glas oboy.
En risifrutti håller inte mätnings-känslan kvar så länge ;).

Hämtade ju ut mobilen som varit på lagning innan jag for till jobbet.
Var för mycket fel på den så det gick inte att laga, så jag fick en helt ny! :D
Men modelen jag har tillverkas inte längre (köpte den för ca ett och ett halv år sen, så det kan jag förstå) så jag fick en annan som skulle vara lik min.
Asså med typ samma funktioner och sånt.
Men eftersom att den är nyare så är den ju bättre också!
En helt ny mobil gratis tackar man väll inte nej till? :).
Fast måste ändå säga att jag saknar min gamla lite :'), fick ju inte ens säga hej då hehe :')

Det ända negativa är att mnneskortet som jag hade till den andra inte passar så måste skaffa ett nytt innan jag kan änvända den.
Men brorsan sa att har hade ett som passar så mobilen kommer förhoppningsvis vara igång redan imorn :).
Tur att jag skrev ner nästa alla kontakter på papper innan jag lämnade in mobilen, annars hade jag inte haft nån kvar.
Alla är nämligen på minneskortet och inte på sim-kortet.

Hoppas att bloggen kommer bli bättre och roligare att läsa nu när jag kan ta bilder igen.
Den senaste tiden har ni ju nästan bara fått gamla bilder.
Men nu ska det bli ändring på de :D




Kommentarer
Anonym säger:

vilket fint armband, var har du köpt det?

2010-07-14 | 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback