Dålig uppdatering..

Sorry för den dåliga uppdateringen..
Åkte ju till farmen tidigare idag och efter det direkt till jobbet så har inte haft tillgång till dator förens nu.
Kom hem för ett litet tag sen, stanna på vägen och köpte med mig lite godis :) det är ju lördag!
Är helt slut i kroppen, han jag jobbar med var sjuk idag... så jag fick göra allt jobb själv men det var nog bara bra för då har man ju alltid nåt att göra och då går tiden fortare?
Också är det faktiskt ganska skönt att sitta där själv ibland :).
Imorn är det ju sista dagen så får se om han kommer då.

Hoppas ni haft en bra dag.
Bjuder på nån bild från jobbet.
Puss ♥

Dagens middag, macka från dagoberts och fanta :).


När jag fick lite tråkigt så ställde jag alla drycker snyggt ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback