Härligt med snöstorm, eller?

Snö storm idag med men en lite mindre extrem den här gången, kan nog inte ens kalla det snöstorm det snöa typ bara. Har snöat nu 4 dar irad tror jag, har kommit ganska mycket snö nästan 3 dm tror jag.
Känns så skönt att jag har lov nu till 10 Januari då skolan börjar igen, 3 veckor!! Ska bli så skönt och vi börjar med att fira redan ikväll med mitt favorit program Svenska Hollywood fruar klockan 9 och glass i stora lass. Är ju även en ny kriminal serie som börjar ikväll, Morden i sandhamn. Skulle vilja se båda så blir väll att byta kanal lite då och då eller se ena programmet på nätet efterråt.
Ska nån av er kolla på det?


Om en liten stund kommer en liten del av min önskelista komma upp, missa inte det!
Men nu ska jag ta och ringa min kära pappa som fyller är idag, grattis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback