Frukost! eller lunch?

Nu ska jag ta och göra mig lite frukost eller det kanske är lunch dags snart? Men då äter jag väll min frukost till lunch istället och skippar lunchen för min frukost är så god!

Förut åt jag nästan varje morgon flingor med jorgubbar och hallon i och mjölk till det. Men nu har jag fått tillbaka min gamla vana som jag hade när jag var liten, varm oboy, inte bra... Men det är så gott att doppa hårdbrödet som heter frukost som är ljust med frön på med smör och ost. Riktigt gott.

Snackade med Lina för ett tag sen och det blir ingen fika på onsdag hon ska jobba så vi måste ju hinna träffas på torsdag för att byta julklappar.

Om en liten stund kommer lucka 21 upp!


Min förra frukost vana


Kommentarer
Merima säger:

Ful blogg du har..

Du borde sluta blogga. :s

2010-12-21 | 14:16:06
Bloggadress: http://gunbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback