25 feb

Hejhej igen :)haha

Gästerna for hem för typ en timme sen.
Det var ju mamma som fyllde år men ja fick en hundring av mormor och morfar :D
Och godis av pappas moster Ulla :) tack tack
Jag har varit/är fattigt den här månaden men ja får in mina pengar på kontot på fredag :D
Också fick ja ju hundra kronor idag :D
Men ja ska försöka spara pengarna nån vecka innan ja handlar upp dom som vanligt :)
På lovet ska jag hämta ut mina nya glasögon, läskigt med nya i början.
Och det är mörka bågar och ja som typ alltid har ljusa typ :s
Men ja kanske laddar upp en bild på dom när dom har kommit :)
Det är Peak :D
Nu ser ja på The Hills :)

Men ha det bra så hörs vi<3

Jag kanske skriver imorn mellan packningen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback