Melissa Horn

Har precis kommit tillbaka till pappa efter att ha varit ute i skogen hela kvällen.
Jag är ingen ¨natur människa¨ hatar alla småkryp och då menar jag verkligen alla.
Kan inte komma på nåt nu som jag tycker är 'ok'.
Men skönt att vara ute lite iallafall och sitta vid elden :).

Tyvärr så hade jag inte min mobil med mig, lämnade den faktiskt inne när vi for så har inga bilder från kvällen.
Var ganska skönt att slippa den i några timmar om jag ska vara ärlig.

Ska snart sova men ska lyssna lite på Melissa Horn först, älskar hennes låtar! ♥
Hoppas ni haft en bra kväll.



Kommentarer
Anonym säger:

kan du inte lägga in en låt med henne, så man får höra hur hon låter? kram

2010-08-11 | 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback