Fredag :)<3

Gud vad skönt med fredag!! :D
Idag var det ju en kort dag som ja skrev tidigare, slutade typ 10 över 12 :)
Fick tbx min uppsats i tyska idag, fick VG på det skriftliga och VG på det muntliga :p visst e ja duktig?
Efter skolan så skulle ja vara med lina så ja väntade på henne i skolan till typ klockan 2.
Då for vi till mig en tag, sen till hon och såg lite tv och snackade.
Imorn kanske vi ska till stan och ta en fika eller nå, får se :)
Nu sitter jag och ser på The Hills men ska väll se let's dance ett tag :p
Jag färgade ju håret igår, det blev inte så stor skillnad men lite mörkare :D
Ska lägga upp en bild :p.
Men nu ska ja se let's dance eller The Hills :)

Vi hörs Puss alla söta läsare<3 ha det bra!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback