- ♥

Hjärtat vänder om. Det handlar inte om dig eller dina handlingar längre. Ett virus i mig har kommit för att stanna. Ibland saknar jag våra små bråk, för jag visste att innan dagen tog slut, viskade vi hur mycket vi betydde för varandra. Ibland tog det halva natten, men jag gjorde det för tanken på att förlora dig rev i mitt sinne. Allt var för långt bort för att jag skulle kunna nå det, ändå trodde jag att svaren vilade hos dig.

 

Ibland blundar jag hårt, bara för att minnas. Trots att jag inte vill gå tillbaks. Jag krävde för mycket, och det gjorde du nog också även fast du aldrig erkände det. Jag vill bara minnas, det räcker för mig. Det räcker att jag spelar upp det i huvudet, så värmer det i kroppen. Men jag ångrar inte dig, du fick trots allt mitt hjärta att må lite extra bra, i dom bästa perioderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback