There's always that one person, no matter how long it's been or how badly they've treated you if they say I love you, you will say it back.

Att vara kär. Ett mysterium som kanske aldrig får ett svar. Varför väljer mitt hjärta att slå extra hårt för just dig? Mina tankar att cirkulera lite mer runt just dig? Det kanske är skrivet. Menat och bestämt.

Kanske finns det där som de kallar ödet. Som bad hjärtat att slå lite hårdare när du kom in i livet. För jag har aldrig känt mig så levande som när du sa ”det finns bara du”. För mig finns bara vi.

Kommentarer
fanny jönsson säger:

Hej sötis, det vore jättegulligt om du kunde ta den tid som behövs för att klicka på länken nedan och lyssna på min bästaväns låt. Hon kommer bli jätteglad, så snälla för hennes skull ! :)

http://fanniiieee.blogg.se/2012/march/bastavannen-malin-har-lagt-upp-en-till-av-hen.html#comment

FÖRLÅT OM DU INTE GILLAR SÅNNA KOMMENTARER !! :)

2012-03-09 | 06:48:47
Bloggadress: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback