Jag vet att det går

Vad gör jag uppe? kan inte somna om. Tankarna river mig som ett jävla virus. Jag vet att det går, men för en stund kommer min värld att raseras. För en stund kommer jag skrika i kudden & önska att du tog med mig. För en stund ska jag önska att det bara fanns vi.

Jag kryper så nära jag kan. Håller hårt, släpper aldrig. Att släppa känns onödigt, omöjligt, dumt. Det är så mycket större än så. Känslorna för djupa. Orden för små. Letar efter en hand och knyter den hårt runt min. Håll den hårt, släpp den aldrig. Försvinn inte. Åk inte. Släpp inte. Det blir så tungt utan dig. Jag lovar. Att älska dig är det finaste.




Kommentarer
Therese säger:

Vad gullig bild! :)

2012-03-31 | 12:01:11
Bloggadress: http://lifeoftessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback