10/6 2012 1 år tillsammans ♥

Idag är det ett år sedan vi var där du och jag, ett år sedan du fick mig att falla för dig, ett år sedan jag bestämde mig att ge dig en chans. Både mitt och även ditt förflutna gjorde att jag tvekade men idag är så glad att du hittade mig och att du kämpade.

Känslan av att min mage pirrar när han ser på mig, tycker att jag är vacker hur jag än ser ut. Att jag kan få någon att vilja vakna upp på morgonen, någon som ler så stort när han vet att jag tycker om honom tillbaka.

Det sägs att en bild säger mer än tusen ord. Du känner mig. Jag skriver hellre de där tusen orden. Men ibland krävs bara några. Du är lycka för mig.

 

Inte den snyggaste bilden men det är en av dom första som togs på oss för precis ett år sedan idag, skolavslutningen förra året 10/6 2011 ♥


Kommentarer
louisedue säger:

hejsan, nu har jag frågestund , säll mig gärna en fråga :) spamma frågan och det ör större chans att jag svara just på din! :)

hur mår du annars? :)

2012-06-11 | 19:49:43
Bloggadress: http://louisedue.blogg.se/
MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student) säger:

Jag gillar inte att be om tjänster så när jag gör det - då är det något jag verkligen vill. SNÄLLA, ge en ärlig röst i Miss Universe Sweden och jag kan inte tacka dig nog..



Föll på mållinjen i Miss World Sweden.. Här kommer min andra chans, hjälp mig?!



http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/214/Emelie_Nielsen

2012-06-12 | 10:00:06
Bloggadress: http://mmeeli.se
Anonym säger:

Ni är sååååå söta tillsammans! <3

2012-06-13 | 06:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback