IKEA

Kom hem från skolan klockan 12 och känner att jag redan har hunnit med mycket, städat lite, diskat, bakat, packat och ska nu ner i tvätt stugan och köra igång 2 maskiner! Sen lär jag dö i soffan ett tag framför nån film hehe.

Vid 6-7 tiden blir jag upphämtad och åker och spenderar kvällen med min pojkvän och hans fina familj, (därför jag har packat om nån undrade).
Redan onsdag imorgon och det blir också en kort dag, slutar 11 men har bokat in ett utvecklingssamtal halv 12 så vi får det gjort.

Kom precis på att jag har ju inte berättat att jag var på Ikea hela lördagen och där blev det massa fina saker. Mitt bästa köp var ju hela klart........ (trumvirvel) dahdahdah.... EN NY SÄNG! 160 CM HERE WE COME!
Sängen kommer hem till mig på måndag så får stå ut några dagar till med den jag har, men det ska nog inte vara så svårt, den är så skön! Synd bara att den var tvungen att vara så smal..
puss puss ♥


Kommentarer
lynnesundd LGKS säger:

det där åt jag idag! haha.. :D

allt bra? :)

2012-01-17 | 15:26:38
Bloggadress: http://lgks.blogg.se/
Anna säger:

Allt bra?

2012-01-17 | 18:39:33
Bloggadress: http://annazplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback