What you say is one thing, what you mean is another

Hej! allt bra med er?

Själv har jag lyckas dragit på mig en förlylning så stannade hemma i sängen idag och så blir det även imorgon till att börja med. Känns inte så bra att stå i köket och laga mat till gäster när man hostar och har feber..

Igår hade jag och Jesper en mysdag, sov ut och låg kvar i sängen och kollade tv innan vi gick upp och käkade lite och sen for och kollade handboll. På kvällen blev det middag här som avslutades med att jag somnade i hans armar, perfekt slut på helgen!

Vaknade imorse när pojkvännen skulle till skolan och kände att det var värre i halsen och svettades som en gris. Gick upp och drack lite och somnade sedan om efter en stund.

Imorgon ska jag på arbetsintervju 08.30, hade gärna sovit ut med tanke på att jag fortfarande är sjuk men vad gör man inte för att förhoppningsvis få ett jobb?
Hoppas ni hade en bra helg!


Glöm inte bort tävligen om ett par söta örhängen HÄR! och dagens blogg HÄR!


Kommentarer
ANGELICA.BLOGG.SE ♥ säger:

snygg vääska :D

2011-10-05 | 12:02:48
Bloggadress: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback