Wish for something more

Är nu tillbaka från promenaden, mina ben orkade inte springa ett ända steg idag! Var inte så skönt ute som jag trodde, blåste rätt så mycket då och då och så sopar dom bort massa sand och grus från gatorna med såna där bilar ni vet?. Fick ganska lite mycket i ansiktet och vill nog inte ens veta hur många kilon sand jag har i håret.
Såg rätt många som åkte rullskridskor eller vad det kallas, haha ni fattar säkert vad jag menar.

Ska nu bara ta det lugnt innan middagen och sen får vi se!
Hörs senare ♥

Glöm inte bort att anmäla er till dagens blogg HÄR!
Eftersom det inte gick att blogga igår efter klockan 14.00 så kommer vinnaren upp idag/ikväll istället!


Kommentarer
lovisa säger:

snygg bild!

2011-05-09 | 15:53:21
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Sandra säger:

Ja de gör jag gärna :)

2011-05-09 | 20:44:33
Bloggadress: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback