Torsdag

Hej sötnosar!

Har inte kunnat blogga imorse, min dator har uppdaterar, konfigurerat(?) och jag vet inte allt vad den gjort haha men nu är den klar!

Vaknade klockan 9 och for då direkt med mamma till solariet och solade, blev en 20 minutare idag med. När jag kom hem blev det frukost sen träning och kom nyss ut ur duschen. Är riktigt härligt väder idag, solen skiner och det är blå himmel. Måste säga att det är mycket skönare att träna när det är bra vädret! Har inte sovit så bra nu på morgon kvisten, vaknade vid 6 av att alarmet på mobilen ringde (hade glömt att stänga av/ställa om det eftersom jag hade så lång sovmorgon) och efter det somnade jag om och vaknade efter en lite stund igen, igen igen. Så höll det på ända till 9 och då orkade jag inte mer så klev upp!

Ska nu ta och göra mig lite lunch för om mindre än en timme måste jag sätta mig på cykeln och ta mig till skolan.
Ha en bra dag!



Kommentarer
S A R A J U U S O säger:

sv; jaha okej! jag blev dagens blogg! :D



just nu sitter jag i skolan ;) göra i helgen??

2011-05-12 | 12:42:10
Bloggadress: http://saraajuuso.blogg.se/
Fredrika säger:

SV: det va bra här med ;)

2011-05-12 | 13:37:55
Bloggadress: http://ffredrikaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback