Sov sött

Go´kväll kära läsare!

La mig precis i sängen efter att ha suttit och kollat lite tv, ska snart sätta igång en film tror jag och somna till den. Är en lång dag imorgon, slutar halv 5. Men det kommer nog gå finfint eftersom vi slutade så tidigt idag och har inte så jätte jobbiga lektioner. När jag pratar om jobbiga lektioner menar jag först och främst matte och engelska, som tur är har jag ingen av dom på onsdagar. Tack och lov!

Dagens blogg vinnaren kommer att dras imorgon istället för ikväll därför att det har varit så mycket strul med blogg.se dom senaste dagarna så många har inte kunnat kommentera. För att alla ska få en chans att vara med drar jag vinnaren imorgon istället. Så ni kan fornfarande vara med HÄR!

Kommer även att komma upp ett inlägg imorgon där ni får chansen att bli mina gästbloggare! Vet inte än hur många jag kommer låta bli det, det beror på hur många som är med och tävlar och vad ni skulle vilja blogga om! Så om du är intresserad är det bara att kika in här mellan 2-3 imorgon och klura ut nåt roligt/intressant/spännande du skulle vilja blogga om om just du fick bli gästbloggare hos mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback