Somnade..

Somnade när jag kom hem efter att ha tränat. Har hostat hela dagen och det är sån där ond hosta som bara river i halsen, gör riktigt ont! Kunde inte springa så mycket kände redan efter några hundra meter att jag hade så ont i halsen att jag inte klara av att andas knappt, gjorde så ont och fick blodsmak i munnen så gick resten av biten.

Innan jag gick ut var det molnigt och när jag hade kommit en lite lite bit kom solen fram och blev riktigt varmt!

Vet inte varför jag har börjat få hosta, har inte så där ont som man brukar ha när man håller på att bli förkyld utan känns mer som att nån skär en i halsen när man hostar. Måste dricka hela tiden för vill verkligen inte hosta!

Vaknade klockan 5 och har nyss käkat lite middag så nu är magen mätt.
Hoppas ni har en bra dag!


Glöm inte att vara med i dagens blogg HÄR!

Var klarblått på ena halva av himlen och moln på den andra. Det var som att molnen var ett draperi för var helt vitt och ett enda stort moln.

Vet inte om det syns så bra på bilden men här är iallafall ¨gränsen¨ mellan den blåa himlen och moln täcket.


Kommentarer
Viktorija säger:

Härlig blogg! Följa varandra? :)

Kram

2011-05-10 | 18:36:17
Bloggadress: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback