I am not prepared to be strong

Hej, allt bra med er idag?
Jag slutade skolan ungefär klockan 3, tog då bussen hem och gick nästan direkt ut och träna. Kan säga att det var inte alls skönt efter denna dag. Har ju haft restaurangöppet som vanligt på torsdagar och hade ganska så ont i både fötter och ben när jag kom hem. Kände inte av det tidigare men när man suttit ner en stund och sen ska gå igen, då känns det! Men jag pallrade mig ut ändå!

Har nyss käkat lite lite middag, var inte så hungrig med tanke på att vi käkade lunch klockan 2. Ska nu lägga mig i sängen och se nån film ett litet tag.
Hörs senare!


Bild från igår när jag följde mamma till frissan (frisören), fick ligga i massagestolen! ♥


Kommentarer
linn säger:

Hejsan, super kul att du var med i dagens blogg, vinnarna och en ny chans hittar du här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-torsdag.html#comment,

kram =)

2011-05-05 | 18:19:37
Bloggadress: http://linnnrosenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback