Hemma

Slutade skolan kring 1 tiden istället för halv 5. Hade nationella i matte på morgonen och det kändes som att det gick ganska bra för att vara matte, efter det hade vi kök nån timme och förberedde till imorgon och bakade lite till oss själv. Sen hade vi provet i fisk och det tror jag också gick bra!

Min morgon började inte så bra idag heller, regnade när jag gick till bussen, sånt där smått/fint regn som man knappt känner men blöt blir man och var kallt och ruggigt. När jag väl står där och fryser och hoppas på att bussen ska komma så jag kan värma mig, vad händer då? Jo bussen bara åker förbi för den var för full. Förut hade dom 2 bussar, alltså en extra buss eftersom det är så många som åker den vägen till skolan. Men nu har dom tagit bort den så alla kan inte ta sig till skolan.
Blev lite förbannad och skulle ha prov på 20 min så bad mamma komma och hämta mig och köra mig till skolan så jag hann!

Kom hem vid halv 3, gick på stan och kollade på en jätte snygg bikini som Emma visade. Jag älskar den! Blir att prova/köpa den imorgon eller på fredag. När jag kom hem gick jag direkt ut och träna, var ett tag sedan. Har varit upptagen med att plugga i veckan och så har det regnat så har varken kunnat eller hunnit träna. Så idag blev det veckans första pass!
Hoppas ni haft en bra dag ♥

Glöm inte bort dagens blogg HÄR!


Kommentarer
mmeeli.se - tonårsliv! säger:

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/may/onsdagens-vinnare-ny-omgang-2.html

KRAM

2011-05-18 | 18:16:48
Bloggadress: http://mmeeli.se
Veronica säger:

Härlig klänning!

2011-05-18 | 18:25:05
Bloggadress: http://veronicasadventure.blogg.se/
Jossan - Fashion - Musik - Sport - Inspiration säger:

Sv: Hoppas jag vinner :D

2011-05-18 | 18:37:35
Bloggadress: http://jossansliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback