Godmorgon eller goddag?

Godmorgon kanske inte passar som en bra början på detta inlägg men det är första inlägget för idag så det får bli så!

Vaknade iallafall klockan 12 och klockan 1 for vi till mormor och morfar och åt våfflor, mums! Är nu hemma så tänkte uppdatera bloggen lite.
Gårkvällen var bra, massa trevligt folk och många nya härliga människor. Blev ganska sent och eftersom det var ganska så kallt att cykla hem mitt i natten så la jag mig direkt under täcket när jag kom hem och somnade så blev ingen uppdatering då. Vi satt ute hela kvällen runt eldar och med filtar så där var det ju lite varmare än när man skulle ta sig hem. Hade även inte nån luft i min cykel och växlarna är typ trasigt så var ganska så jobbigt att cykla + att jag är förkyld så trodde nästan att jag skulle få en hjärtinfarkt där ett tag, haha. Men det var en kul kväll och jag hoppas att ni också hade det bra!

Hörde att Eric Saade kom 3a, grattis!
Hörs senare ♥

Glöm inte bort att anmäla er till dagens blogg HÄR om ni känner för det!



Kommentarer
emmaa - ryttare&fotograf säger:

mums .. :D

2011-05-15 | 19:58:28
Bloggadress: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback