Hemma + Dagens shopping..

Ja jag vet att jag lovade att inte shoppa nåt innan jag åker men detta var faktiskt nåt jag behövde till resan! En liten söt väska som man kan ha med sig på stan så man slipper dra med sig en stor jävla väska när det är mycket folk. Vad tycker ni? Bild ser ni nedan! Ni är inte arga på mig nu va?

Kom för ett tag sedan och som ni kunde läsa i förra inlägget har jag haft problem med internet sen igår kväll men nu funkar det för tillfället iallafall, nog bäst att inte hoppas på för mycket!

Slutade skolan lite efter 1, gick då på stan med några tjejor och tog en lite fika på Opalen. Dom har kakor för 3kr så smakade en sån, dock så var dom inte så goda. Efter det åkte jag med mamma när hon slutade jobbet och hälsade på mormor och morfar. Där fick jag mig en hembakad semla eftersom det var mos och skav till lunch i skolan idag och alla som känner mig vet att det står högt upp på hatar listan! Så magen var ju lite hungrig.

När vi kom hem hämtade vi ner våra resväskor från förrådet och letade även efter våra sommar skor som vi hade lagt undan nån stans. Efter ett långt letade såg jag en påse i ett annan förråd och såg att det var mina skor i påsen så det var ju nån som hade tagit dom in till sitt skåp, trodde vi innan vi märkte att det förrådet också var vårat tydligen. Mammas sambo hade tydligen massa saker där och blandannat våra skor haha glad blev ja!

Lång inlägg det blev nu.. Håller just nu på med maten så måste kila!



Kommentarer
frida säger:

hiss! :)



sv: följer redan dig, men du får ju gärna lägga till mig ;)

2011-03-14 | 17:27:56
Bloggadress: http://fridahagstrom.blogg.se/
tusse säger:

Vinnaren av dagens blogg är nu upp, anmäl dig gärna igen :)

2011-03-14 | 21:05:30
Bloggadress: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback