Hemma

Hej!
Kom hem från skolan för ett tag sedan men som ni kanske har märkt eller läst på blogg.se så är att det är svårt att publicera inlägg just nu, men nu verkar dom ha fixat det!

Slutade ungefär halv 4 istället för halv 5 eftersom vi hade prov idag och då vart lektionen kortare, så då kunde vi ha samhällskunskapen direkt efter istället.
Tror provet gick bra förutom att jag vet att jag hade fel på minst 1 fråga, skrev först -8 grader och sen ändrade jag till -4 grader för jag blandade ihop två och visste inte vilken som var rätt. Sen fick jag veta att det var -8 grader som var rätt, alltså det jag skrev först. Lite irriterande, men done is done!

Efter skolan var jag på stan ett tag med några brudar och kollade i lite affärer. Ska nog ta och göra lite fler hål i örat imorgon om hon jobbar. Ni kanske minns när jag gjorde mitt 3e för ganska länge sedan och nån vecka efter den tänkte jag ju göra 4e och 5e men det blev inte av eftersom hon jobbade nästan aldrig när jag var in och kollade.
Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer
Balida säger:

Fint hår du har!



sv: Tack så mycket! :)

2011-03-30 | 19:05:12
Bloggadress: http://balida.blogg.se/
Cillaah♥ säger:

låter härligt de! :)



snyggt hår på bilden!

2011-03-30 | 20:22:56
Bloggadress: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback