Godmorgon

Godmorgon! Ber om ursäkt för den dåliga bloggningen igår.
For ju till Luleå med Emmsi, Ida och Daniel igår och kom hem klockan 8, då tog jag och käkade middag och sen blev det att inta soffan för lite tv tittande med familjen. Somnade kring 12 tiden och vaknade klockan 8 och var pigg, men somnade ändå om tills nu.

Det var min dag igår och lite om min morgon idag. Hittade tyvärr inget i Luleå med det kanske var lika bra eftersom jag måste försöka spara mina pengar eftersom det är mindre än 2 veckor kvar innan vi åker till London.
Skulle ju försöka hitta en jacka som jag kan han där eftersom det är ganska varmt där och det kan bli för varmt skinnjacka för att min är fodrad.
Men det var kul med lite trevligt sällskap iallafall

När jag kom hem hade mamma hämtat ut en paket men lite kläder, var bland annat en jacka till mig som hon beställt. Den var helt ok och funkar i London, den var inte så jätte dyr heller så där sparade jag lite pengar.
Hon ville också att jag skulle prova ett par grymt snygga skor hon hade beställt, dog lite när jag såg dom men tyvärr var dom lite försmå.
Ha en bra lördag så hörs vi lite senare!


Ni kan fortfarande anmäla er till dagens blogg tävling HÄR vinnaren dras senare idag!


Kommentarer
Mathilda säger:

sv: Vad bra! Jodå det är bra med mig också :)

Händer idag ?? :)

2011-03-12 | 11:56:33
Bloggadress: http://mattislundgren.blogg.se/
josefine säger:

sv; okej :)

2011-03-12 | 12:36:51
Bloggadress: http://osin.blogg.se/
M&A säger:

Sv: Jo det bra! :)

2011-03-12 | 13:02:09
Bloggadress: http://messhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback