Godmorgon

Godmorgon! Vaknade nyss och ligger fortfarande i sängen och har ont i magen. Får se om det går över så jag kan ställa mig upp och börja göra mig klar, annars så måste jag nog skippa idrotten. Känns inte så lockande att springa omkring då om man har ont i magen. Kollade nyss ut genom fönstret och det är snöstorm, precis när våren äntligen var påväg.

Börjar skolan klockan 10 och slutar vid 2. Efter skolan blir det Luleå med Emma och shoppa lite, ska se om jag hittar nån jacka och nya leggings.
Ska tidställa lite inlägg så ni har nåt att läsa under dagen!
Ha en bra dag ♥

 


Kommentarer
Lina - en 20årig djurtokig tjej säger:

Sv: Okej på så vis, vad bra! :D HAr lagt till dig nu ja med :D

2011-03-11 | 09:52:04
Bloggadress: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback