Vad som fanns i paketen igår

Hej på er! Allt bra?

Kom nyss hem från skolan, regnade imorse men nu har solen tittar fram lite så hoppas vädret vänder snart. Har sommarlov nu kan man säga, ska bara till skolan på fredag nästa vecka (10:e juni) och kolla på studenterna sen är det sommarlov på riktigt!

Tänkte berätta vad som fanns i paketen vi hämtade ut igår. I ena var det kläder men inget passade så skickade tillbaka det, därför har jag inget att visa från det paketet. I det andra var det ett spel jag beställt, ja jag Malin har för första gången köpt ett dataspel haha. Var inget mindre är The smis 2. Har alltid tyckt det är hur kul som helst att spela när jag varit hos kompisar när jag var mindre.
Anledningen till att jag köpte 2an istället för 3an är för att för nån månad sedan fick jag The sims 2 Family fus Stuff av mamma men har ju inte kunnat spela det förens nu. Så därför köpte jag 2an, så jag kan spela båda två.

Blir ingen träning för mig just nu kanske senare om magen mår bättre, har haft ont från och till hela dagen och om jag går fort eller typ hoppar/springer så värker det.
Nu ska jag spela The Sims!
Hoppas ni haft en bra dag ♥


Kommentarer
PINKPIERCING.SE säger:

åh, älskar The Sims! iaf dom gamla spelen :D

2011-06-01 | 13:04:12
Bloggadress: http://pinkpiercing.se
Emeliié säger:

Sims är ju SÅÅÅ kul :D

Men va längesen jag körde det :/

2011-06-01 | 23:29:33
Bloggadress: http://emeliieruukeel.blogg.se/
ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!! säger:

Åh gud vad roligt :D Kommer ihåg de spelen :D

2011-06-02 | 10:33:11
Bloggadress: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback