Gästblogg - Jesper :)

Hej, alla kära läsare på Malins Blogg!
Nu får ni veta vem den mysteriske J har varit! Jo det är jag, Jesper, 17 år :D
Eftersom jag har medans sett alla små kommentarer om vem jag är så kan jag lika gärna säga vem jag är!
Jag och Malin tycker starkt om varann ♥ och just nu står Malin och kollar på mig medans hon fixar hennes hår som är sjukt långt medans jag behöver barra kolla mig i spegeln så är allt jättebra! ;) hahaha
Jag går samma linje som Malin fast 1 år högre och börjar 3:an nästa år --- YES! Jag är en sporttokig kille som älskar att lira Handboll! Kommer ursprungligen från Fjollträsk (sthlm) men sen ´06 bott här uppe :D

Nog sagt om Mig, Har ni frågor så svarar jag gärna men fråga malin först ;)

PUSS O KRAM, NYP I STJÄRTEN!

en gammal bild men den får väl duga .. :)   Ps. Jag har lite kortare hår btw :D


Kommentarer
Anonym säger:

Kul för er och massa lyckoönskningar, eller vad man nu ska säga! : )

Lågt att ta min bild bara ;) ..

2011-06-26 | 16:15:48
maisahjuevesano säger:

haha kul gästbloggning ! :D

ni skulle bli eeeeeeett super gulligtpar :$$

2011-06-26 | 16:17:25
Bloggadress: http://duvetmaisah.blogg.se/
Anonym säger:

Var rädd om henne!

2011-06-26 | 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback