Solat hela dagen

Uppdateringen har inte varit så bra idag har ni säkert märkt. Dagen började med att jag vaknade upp hos Jesper efter en trevlig kväll igår hos deras grannar. Vi sov ut idag eftersom vi båda är lediga och for sen till Alder och badade, mitt första dopp för i år blev det!
Nu ligger jag i hans säng efter enväldigt god middag och vilar magen som är propmätt, hehe.
Uppdateringen har inte varit så bra idag som ni säkert har märkt. Dagen började med att jag vaknade upp hos Jesper efter en trevlig kväll igår hos deras grannar. Vi sov ut idag eftersom vi båda är lediga och for sen till Alder och solade och badade, mitt första dopp för i år blev det!
Nu ligger jag i hans säng efter en väldigt god middag och vilar magen som är propmätt hehe, medas han ligger bredvid och spelar xbox (vi har föresten 1 månad idag!).

Imorgon väntar en ny jobbveka.. Längtar till denna vecka är slut för då är det bara en kvar! Ska bli så skönt med att få vara ledig några veckor igen innan skolan börjar igen.
Hoppas ni haft en bra dag i värmen!

Kommentarer
Sannalitens.se säger:

Svar: Hehe okej. mitt favoritland är nog Grekland tror jag. Har varit på många olika ställen där, och gillat varenda ett :) Har du varit någonstans i Grekland någon gång? Kramar

2011-07-10 | 21:41:57
Bloggadress: http://Sannalitens.se
Carl-Alfred säger:

God morgon! :)

2011-07-11 | 08:36:50
Bloggadress: http://carlalfredsplace.blogg.se/
Anonym säger:

så skönt! det har jag också gjort och ska göra med! =)

2011-07-11 | 09:40:48
Bloggadress: http://theresethunell.blogg.se/
Anonym säger:

Grattis på er båda <3

2011-07-11 | 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback