Godmorgon - Fredag


Kom precis hem från Jesper och ska nu käka lite sen åka in till stan och möta Lina klockan 1. Är lite nödänvdigheter jag behöver köpa som tillexempel hårspray!

Killarna har åkt och spelar tennis och jag kanske åker till Jesper sen ikväll. Igår gjorde vi en 3-rättersmiddag för hans föräldrar som överaskning, det blev otroligt gott! Vi handlade allt på dan som vi behövde och kött och lite annat hade vi speciall beställt/köpt en vecka innan. Vår ursäkt för att åka bort var att vi skulle bada men egentligen så handlade vi och lagade mat medans Kevins föräldrar lurade iväg dom till Luleå hela dagen.
Lyckad kväll!

Imorgon är det Jespers pappas 50-års kalas så idag måste jag bestämma vad jag ska ha på mig, blir spännande och se vad det blir hehe.
Hoppas ni har det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback