Hemma

Kom nyss hem från solariumet, var riktigt skönt frös som bara den innan och fryser fortfarande. Tror jag håller på att bli sjuk vilket jag absolut inte vill nu när vi snart ska börja praktiken som är på 4 veckor.

Dagens outfit kommer upp lite senare när min mobil vill sammarbeta så jag kan föra över bilderna (ni som följer bloggen vet att jag ofta måste brottas lite med telefonen innan den vill) så kika in om en liten stund så får ni förhoppningsvis se bild på dagens outfit.

Det går fortfarande att anmäla sig till dagens blogg tävlingen här http://mallansundqvist.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-7.html#comment drar en vinnare ikväll!
Vinnaren skulle ha kommit upp igår men jag var ovanligt trött för att vara söndag så jag orkade helt enkelt inte och somnade. Men nu får ni ju bara mer tid på er, bra va?

Bild från i lördags morgon påväg hem från Lina och bussen. Kändes som riktigt påsk väder, varmt och solen skiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback