Hemma

Kom precis hem från skolan, serveringen idag gick jätte bra. Jag hade inga gäster för det var så lite bokat så jag fick bara stå och se snygg ut hehe. Var 3 andra som fick servera idag.
Fick även veta våra APU-platser idag (prao platser) jag ska vara i Luleå på stads hotellet, även Fiffi ska vara där så känns ganska bra när man är 2. Speciellt när vi fick veta av våran servitris lärare (som även jobbar där ibland) sa att det spökar där, lite läskigt!

Om en halv timme ska jag ta bussen till stan igen för att handla lite och sen fara och sola med mammsen.
Hoppas ni har en bra dag! Ska ta och svara på era kommentarer när jag kommit hem.



Kommentarer
Viola Söderberg säger:

Hej, nu har jag korat vinnarna i blogg-svar tävlingen! Titta in på bloggen och kolla om du var en av de som vann, ha det bra :)

2011-01-20 | 15:26:45
Bloggadress: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback