Godmorgon

Godmorgon! Vaknade för ungefär en timme sen, idag lyckades jag kliva upp när klockan ringde även fast det var svårt. Har precis fått i min lite frukost och sitter med träningskläderna på. Ska vänta lite innan jag går ut på en promenad så frukosten hinner sjunka ner ordentligt. Bytte om direkt jag vaknade, frös så mycket så var tvungen annars skulle jag bara ligga kvar under täckte hehe.

Har inte så stor lust att gå ut nu på morgonen men har jag sagt att jag ska göra det så ska jag göra det också. Vill jag nå mitt mål så ska jag göra allt för att komma dit!
Hoppas ni sovit gott inatt!


                         


Kommentarer
felicia säger:

Vinnaren av veckans blogg ligger ute kika in o kolla om det blev du :)

2011-01-10 | 10:31:20
Bloggadress: http://feliciahellkviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback