Frukost

Godmorgon igen, vaknade för en liten stund sen och har nu fått i mig lite frukost. Magen mår lite bättre med tanke på att jag bara ligger still i sängen. När jag har varit uppe och gått vrider den som om igen.

Vinnaren av dagens blogg kommer upp under dagen, glömde bort det igår var så trött. Men då har ni ju bara mer tid att anmäla er på, bara att skrolla ner lite i bloggen så ska ni nog hitta den!

Fortsätt gärna att rösta på mig här http://kkungenduvet.blogg.se/2011/january/rosta.html#comment skriv bara att ni vill rösta på www.mallansundqvist.blogg.se alla som röstar får länk som tack när tävlingen är avslutad, kom bara ihåg att kommentera att ni har röstat så jag vet.

För att få fler länkar får ni gärna skriva om det på eran blogg och länka till mig och tävlingen, länka då i kommentaren till villket inlägg du skrivit om det. Behöver alla röster jag kan få!


Min frukost - varma bär, yoghurt och linfrön

 


Kommentarer
missbill säger:

Heey! tack för svar, har haft strul med bloggen så inte hunnit svara, någon har loggat in på den och förstört min design:O men nu är det skapligt fixat fick panik! haha:)här kommer jag kika in mer;)

Mvh Missbill

2011-01-12 | 14:32:42
Bloggadress: http://missbill.se
vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg! säger:



Hej :) superkul att du är med i dagens blogg!

2011-01-12 | 14:49:27
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback