Vill köpa skor!

Har städat lite i rummet, eller har inte damsugit än bara tagit bort lite kläder och shopping påsar. Har även varit duktig och styrkt några nyinköpta skjortor som var lite skrynkliga.

Gick in på en sko affär på internet och hitta ett par helt OK skor som jag gärna skulle gå omkring i i vår, dessa här nedan. Dock måste jag erkänna att skorna skulle vara finare utan nitarna/plopparna (eller vad det är) på.

Men dom jag hittade igår när vi var i Luleå slår dom här! Riktigt snygga var dom men jag var tvungen att hålla tillbaka och säga nej till mig själv fast plånboken skrek att den ville bli tom. Tog tyvärr ingen bild på dom vilket jag skulle ha gjort kom jag på nu. Måste spara varenda krona jag äger nu innan vi åker till London. Få hoppas att jag hittar några puddingar där annars åker jag tillbaks till Luleå när vi kommit hem och köper dom om dom finns kvar.


Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! säger:

fan vad snygga!! :D



Oj.. när kliver du upp annars då? Att stiga upp 5.00 varje dag.. omg

2011-02-13 | 18:40:17
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback