Tårta

Gjorde klart tårtan för en stund sedan (visar bild nedan) Efter det försökte jag fixa till håret lite till ikväll, är ju tjejkväll! Men blev aldrig nöjd så gick och tvättade det. Nu sitter jag i sängen med en turban på huvudet och äter lite choklad.

Ska snart ta och torka håret och se om jag får till nån frisyr. Platt eller lockigt? Det är frågan men vi kör nog på platt, eller kanske lockar? Ja, ni hur ju hur svårt jag har att bestämma mig, hjälp mig!


Så blev tårtan, inte så fin men vi hade ingen sprits så jag skyller på det hehe



Kommentarer
Mamma säger:

God tårta. Den blir bara godare ju längre den får stå o dra sig. I morgon blir det en bit till frukost! ;)

2011-02-27 | 00:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback